Tuesday, May 4, 2010

Om en blogg

Lite kort om vad denna bloggen egentligen kommer att handla om.
Egentligen är det väl tänkt att en blogg skall vara någorlunda
fräsch och up-to date. Dock kommer inte denna bloggen kanske
vara det alla gånger, mest för att all min vakna tid går åt
dels till skolan (där jag läser ellära och är urusel på att
förklara pedagogiskt och kortfattat)
samt att skriva låttexter (som spretar åt alla håll
och därför ofta gör frågan "hur kommer du på allt?"
så svår att svara på).

Dessutom är jag väl en sån att när jag väl börjar skriva,
oavsett vad det handlar om så löper det bara på.
Jag kan inte byta ämne bara sådär helt enkelt :-)
Detta gäller dock inte bara bloggen utan rent allmänt.

...och där blev det ett inlägg idag också, se där!
Nu blir det att våldgästa en annan blogg,
också den min egen, dock under blogger/blogspot ;)
Jo, förresten, denna blogg skrivs med fontfamiljen "Segoe script".
För de som inte har den kommer det se ut som kursiv Times New Roman
om jag inte missminner mig..märkte det tidigare idag nämligen :-)

Dagens önskan: Att få ha en katt på internatet...

No comments:

Post a Comment

Skriv nåt här ;)