Monday, May 3, 2010

Dont hide your eyes

Morrn morrn. Ny dag, ny vecka, ny omstart.
Fredagens och helgens gråa moln är som bortblåsta, solen skiner,
kan inte bli mycket bättre än såhär :)

Dock är det aningen kallt utanför, men det är sånt man får ta.
Varma dagar men otroligt kalla nätter, hör våren till.
Men handen på hjärtat, visst, missminner jag mig inte helt
så var det ju himla kallt i juni i fjol med, men på nåt vis så känns det
som att försommaren kan bli rejält kall i år också.
Nåja, hoppeligen blir det en varm höst istället :)

Annars har det inte hunnit hända så mycket häruppe.
Vaknade redan klockan 6, satte mig vid skrivbordet en stund
innan jag lade på te och slog igång datorn. Sweet so far.
På dagens planering läser vi "börja plugga trefas" och
"testköra likriktare". Hoppeligen slutar det väl,
för handen på hjärtat, den där grejen börjar gå mig på nerverna :-)

Det är förresten spikat och klart nu, jag kommer INTE att komma ner
under kristi himmels..äh, flygarehelgen.
Detta helt enkelt för att ekonomin tillåter en nedresa,
men inte en uppresa, vilket såklart skulle vara jäkligt snöpligt.
Kommer däremot ner den 12:e juni och börjar sommarpraktik den 14:e.

Sammanfattning av denna kommande vecka är alltså:
- skola
- låtskrivande
- samtal inför sommarpraktiken
...sen får vi se, alltid finns det väl något som letar sig in.
Jo, just det, skall försöka sparka igång min textblogg igen.
Adressen dit kommer när det blir aktuellt.

Nog om detta,
nu är det bara att vänta 5-10 minuter och sen börja gå över gårdsplan.
Ha en riktigt fin dag alla därute!

Dagens vill ha: ... inget egentligen, har sol, har inspiration,
har glädje, och det andra som jag vill ha har nämnts i tidigare inlägg :)

No comments:

Post a Comment

Skriv nåt här ;)