Tuesday, April 27, 2010

She's coloured all the secrets of my soul

Eftersom det inte syns bland länkarna
om man inte har nån rubrik (men väl ett mellanslag)..
så får jag väl börja sätta dit en sådan då.
Tänkte jag skulle styla till det
och sätta rubriken som en del av själva inlägget,
men antar jag bet mig själv i svansen där :-)
Hädanefter gäller alltså detta. Kommer det upp en rubrik med Vulnerable och ett datum,
så är det alltså inget spam eller liknande,
utan bara lilla jag som uppdaterat.

Jag menar, hur j-vla kul är det att läsa om
att en Kim sitter och rynkar pannan, höjer ögonbrynen
och biter samman tänderna över en likriktare till en svets.
Inte så kul kan jag tro, men vänta bara, snart så är den klar, ska bara...
(...få ihop den först)

Annars då?
Aningen tråkigt, både vädermässigt och sinnesmässigt.
Piggades dock upp av att det snöade(!) en vända på eftermiddagen.
Annars vete fasen, håller man på får vårflunsan nu?
Jag som trodde jag skulle slippa ;-) vi får se..

Där ser man, jag trodde även detta inlägg skulle bli en kortis.
Så blev det inte, bara att mata på så länge det går.
Det lär säkert bli både en och flera bloggtorkor i år.
Om inte före så i sommar.

See you tomorrow...or övermorron ;)
Dagens vill ha: en HTC Desire
(bild kommer upp inom kort)

No comments:

Post a Comment

Skriv nåt här ;)