Thursday, May 20, 2010

Happy as hell :)

Yes, yes. Var nyss och hämtade ut mitt nya tangentbord,
det gamla får ligga ett tag trots allt,
får man det att funka så KAN det ju finnas nån som vill ha det,
med tanke på hur många som hörde av sig
och ville låna när man inte hade nåt extra ;)

Anyway, nu kör vi igång med förberedelserna inför
uppdateringen av "den där andra bloggen" :)
Hoppeligen hinner jag till början av juni, det är planeringen
och den står kvar!

Här är det för övrigt sol och dryga 25 i skuggan.
Vad har ni? (Enligt vädergadgeten på mitt skrivbord
är det sol och 21 i skuggan i Jomala).
Var den tar signal från är oklart.

Dagens fundering:
Vem som har ställt en vinflaska på "mitt" kylskåp
OCH om jag kommer få skit för det.
Återstår att se...

Tjing!

No comments:

Post a Comment

Skriv nåt här ;)